Igår tänkte jag att jag skulle stanna hemma eftersom det var den 13:nde. Tänkte mig en reningsdag med kaffelevemang. För er som undrar kör jag zoegas i arslet men jag dricker Gevalia.
När jag sprutat upp det i arslet skulle jag sätta på en kanna kaffe att dricka. Gud vad det är gott att dricka liksom ut både röv och huvud. Men Gevalian var slut. Det var helt fruktansvärt. Så jag sprang ner till ICAmaxi för jag trodde jag skulle hinna men det gjorde jag inte.
 
När jag passerade avdelning klädder kunde jag inte hålla mig längre så jag gick in där och gömde mig. Tyvärr hann jag inte dra ner brallorna så det rann längs benen. Jag hade faktiskt inget annat val än att ta av mej brallor och kalsonger. Tror ni inte det kom en gammal huckledam då. Jag sa till henne att sluta glo. Så här ser din man också ut. Tog ett par jogging byxor och torkade mig ren sedan tog jag ett par andra på mig. Ja nöden har ingen lag. ICA fick mina andra kläder. Jag hängde upp brallorna snyggt bland de andra kläderna och kalsongerna la jag bland Pierre Robberts kallingar. Vill de inte ha dem kan de ju ge dem till tiggaren utanför.
Sedan köpte jag mitt kaffe och gick hem. Nästa gång den 13:nde måste jag plannera bättre.

1 kommentarer

Arne

14 Aug 2017 21:07

Hahaha

Kommentera

Publiceras ej